Szolgáltatásaink elsődleges célja, hogy olyan közterületi médiamixet alakítsunk ki ügyfeleink számára, ami hatékonyan szolgálja a kommunikációs üzenet célcsoporthoz történő eljuttatását és a megjelenés szakszerű megvalósulását.
Tervezés Ügyfeleinkkel közös célunk, hogy az adott kommunikáció a lehető legköltséghatékonyabb módon, a legjobb területi és célcsoport célzással, megfelelő súlyozással és eszköz-összetétellel valósulhasson meg. Az ehhez szükséges tervezés szakaszai:

  • Előzetes konzultáció (szakmai szempontok és elvárások definiálása)
  • Stratégiai tervezés (területi és eszköztervezés)
  • Taktikai tervezés (eszközönkénti súlyok kialakítása)
  • Célcsoport elemzés (relevancia és affinitás vizsgálata)
  • Aktuális piaci trendek és információk (befolyásoló hatásuk a kampányra)
  • Médiaterv elkészítése (részletes, számokkal alátámasztott)


EllenőrzésCélunk a kampányok tervszerű megvalósítása. A kampányainkat minden esetben egy független céggel monitoringoltatjuk és az igazoló fotókat eljuttatjuk ügyfeleink részére. Az észlelt hibákat javíttatjuk, melyekről a kompenzációs elszámolásunkban foglaltak szerint utólag elszámolást készítünk.
VásárlásA kialakított médiaterv magas minőségi színvonalon, versenyképes áron történő szakszerű megvalósítása. Ebben segítségünkre vannak különböző – Posterscope, valamint az Ipsos által fejlesztett – tervezőszoftverek és adatbázisok, de a folyamat részét képezik a médiatulajdonosi megállapodások, produkciós munkák teljes körű koordinálása és a tervszerű teljesítés feltételeinek megteremtése is.

Eszközeinkhez kapcsolódó szolgáltatásaink:

  • Előzetes médiamutatók a kampányokról
  • Városonkénti darabszám tervezés integrált táblainformációs adatbázis segítségével
  • Térképes tervezés a városokon belüli egyenletes eloszlás szemléltetésére
  • Nyomtatott és elektronikus booklet (előzetes táblafotókkal)
  • Igény esetén helyszín bejárás (az ajánlott felületek személyes megtekintése)
  • Produkciós munkák koordinációja (a tervezéstől a leszállításig)


UtóelemzésAz Ipsos által készített független kampányhatékonyság vizsgálat, a PosterTest elemzés segítségével kampányainkhoz utólagos hatásvizsgálatot biztosítunk, mely a 4 fő mutató (észlelés, tetszés, azonosítás, aktivizálás) és ezek különböző demográfiai és szocio-demográfiai megoszlását tartalmazza. Ezen kívül, igény és egegyezés esetén a teljes monitoring, valamint az aggregált szektor, kategória, hirdetői adatokat tartalmazó Outdoor Reporter szoftver segítségével versenytárs-elemzést készítünk az adott időszakról.
© Posterscope Hungary Kft. 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.,
Tel: +36 1 411 22 39 adószám: 12567821-2-41. Cg.: 01-09-692941,
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága — Tárhely: EZIT Kft. H-1132 – Budapest – Victor Hugo utca. 18-22. Cg.: 01-09-968191